powered by Agones.gr (Στοίχημα)

Τρίτη, 6 Μαρτίου 2012

Στο ίδιο έργο θεατές;


Αρχίζει σε 10 μέρες ξανά το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 και οι απανταχού φίλοι της οδήγησης ευελπιστούν πως δεν θα επαναληφθεί το σκηνικό των δύο τελευταίων ετών όταν ο Φέτελ με το μονοθέσιο της Red Bull κατέκτησε δύο συνεχόμενους τίτλους χωρίς την παραμικρή πίεση.

Είναι αλήθεια πως το περσινό πρωτάθλημα, παρά τον υγιεινό «περιπατο» του Σεμπάστιαν Φέτελ, ήταν αρκετά συνερπαστικό σε πολλούς αγώνες, με μονομαχίες που έκοβαν την ανάσα, εντυπωσιακές προσπεράσεις καθώς και «μάχες» εκτός πίστας κατά τη διάρκεια των pit stop.

Παρ’ όλα αυτά ο θεατής θέλει να βλέπει μάχες μέχριτον τελευταίο γύρο για το ποιος θα κατακτήσει το πρωτάθλημα. Το αν φέτος θα υπάρχει μεγαλύτερος ανταγωνισμός κανείς δε μπορεί να το πει με σιγουριά. Προφανέστατα η Red Bull είναι το πρώτο φαβορί κι απο εκεί και πέρα έχουμε τις παραδοσιακές δυνάμεις  McLAren και Ferrari(αν και οι Ιταλοι δήλωσαν επίσημα πως στην αρχή τς χρονιάς δεν θα μπορέσουν να διεκδικήσουν θέση στο βάθρο), την Mercedes GP με τον Σουμάχερ ο οποίος θέλει να δείξει ότι αντέχει ακόμα καθώς και την Lotus (πρώην Renault) με πρώτο οδηγό τον Kimi Raikkonen.

Γενικά πάντως έχουν υπάρξει κάποιες τροποποιήσεις συγκριτικά με πέρυσι όσον αφορά το καλεντάρι των αγώνων αλλα και τους οδηγούς και τις ομάδες. Οι αγώνες που θα διεξαχθούν φέτος θα είναι 20 και σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά έχει αφερεθεί το γκραν πρι της Κωνσταντινούπολης και έχει ποστεθεί αυτό των ΗΠΑ. Σχετικά με τις ομάδες, η Lotus μετονομάστηκε σε Caterham Cars, η Renault σε Lotus και η Virgin σε Marussia Motors.

Τέλος, η νέα χρονιά που ξεκινά το άλλο Σαββατοκύριακο ΄φερνει και κάποιες αλλαγές στους αγωνιστικούς κανονισμούς οι οποίες επιγραμματικά είναι οι εξής:

  • ·        Τα μονοθέσια δεν θα μπορούν πλέον να παίρνουν μέρος στις δοκιμές πριν από την έναρξη της σεζόν αν δεν έχουν περάσει όλα τα crash test.
  • ·         Θα υπάρχει μέγιστο όριο δύο ωρών διάρκειας του αγώνα για να διασφαλιστεί ότι μια μεγάλης διάρκειας διακοπή του δεν θα έχει αποτέλεσμα αυτός να αφεθεί ανεξέλεγκτος.
  • ·        Προτού το Αυτοκίνητο Ασφαλείας επιστρέψει στα pit όλα τα μονοθέσια που έχουν χάσει γύρο θα επιτρέπεται να επιστρέψουν στο τέλος της κατάταξης, για να υπάρχει καθαρή επανεκκίνηση.
  • ·        Τα μονοθέσια που είναι στο pit lane όταν ο αγώνας διακοπεί, θα επιτρέπεται να επιστρέψουν στο grid στις θέσεις που είχαν όταν διακόπηκε ο αγώνας.
  • ·        Οι οδηγοί δεν θα μπορούν πλέον να βγουν από την πίστα χωρίς να υπάρχει κάποιος σοβαρό λόγος.
  • ·        Οι οδηγοί δεν μπορούν πλέον να επιστρέψουν στην αγωνιστική γραμμή αν έχουν μετακινηθεί από αυτήν για να υπερασπιστούν τη θέση τους.
  • ·        Από φέτος θα υπάρχει μία περίοδος δοκιμών τριών ημερών κατά τη διάρκεια της σεζόν.
  • ·        Όλα τα ελαστικά που έχει στη διάθεσή του ένας οδηγός μπορούν να χρησιμοποιηθούν την πρώτη ημέρα τωνελεύθερων δοκιμών - στο παρελθόν επιτρέπονταν μόνο τρία σετ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου